SimsLusen

Alla inlägg under oktober 2015

Av simslusen - 31 oktober 2015 14:07

             

Av simslusen - 30 oktober 2015 18:05

Nu är jag tillbaka!

Mycket har hänt sedan jag var här sist. Och jag ar goda nyheter; jag har äntligen lärt mig hur man laddar ner eget innerhåll! Blandannat har jag lyckats ladda ner Pose player, nya sliders och en hel del kläder och hår.

Jag tänkte även visa en ny sim som jag har gjort. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon heter haha... Men här har ni henne!

Ursäkta kvaliten på dessa bilder, förresten.

 

Vardag.

 

Festkläder.

 

Sovkläder.

Idrott.

 

Badkläder.

 

Ytterkläder.


Om det är någon som vill så kan jag ladda upp henne på Exchange, eller så kan jag länka var hennes kläder, skin osv är ifrån. Skriv bara en fråga till mig!

Jag ska även försöka fixa kvalitén till nästa gång jag lägger upp sådanna här bilder. Jag tänkte nämligen sluta med Mitt Spel-inlägg och bara fokusera på det här med bilder på mina simmar.

Imorgon är det halloween förresten! Är ni "exalterade"?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards