SimsLusen

Alla inlägg under december 2015

Av simslusen - 30 december 2015 18:16

           

Av simslusen - 24 december 2015 19:59

   

Av simslusen - 13 december 2015 11:13

Jag har spelat vidare på mitt generationsspel och nu har Pixie Rose fått ett barn som numera är ungdom! Hennes barns (som jag inte ens kommer ihåg namnet på just nu...) pojkvän flyttade in i familjen Roses hus redan som tonåring. Nu har båda studerat klart på universitetet och flyttat till ett eget litet hus, men i nuläget har jag inga bilder på det...

 

Av simslusen - 2 december 2015 17:31

Här är en sim som jag gjorde igår (och finslipade på idag) och jag tycker att hon blev sjukt vacker!

           

Av simslusen - 1 december 2015 19:52

För någon månad sedan gjorde jag denna sim som jag hade tänkt visa upp för er, men det blev aldrig av. Men nu kände jag för att använda några av mina nedladdade bodysuits på henne (för jag använder dem nästan aldrig fast de är så snygga!).

           

Ovido - Quiz & Flashcards