SimsLusen

Direktlänk till inlägg 24 april 2016

PGC Generation 1 - Del 2

Av simslusen - 24 april 2016 12:22

Clavia bestämde sig för att jogga till jobbet. Hon vill nå så hög fördighetsnivå som möjligt och gör allt för att höja den.

 

Jobbet tar inte alls upp mycket av hennes tid, men den tar upp tiden som hon vill ha till att träffa Hal (Hal är killen som hon träffade i förra delen). Eftersom de bor grannar brukar Clavia hälsa på honom efter jobbet. Hal har en helt annan arbetstid än henne, så hon får jämt stanna hos honom sen in på natten.

   

De bestämde sig för att ta deras vänskap till en helt annan nivå, eftersom de både är lite småkära i varandra.

 

Daagen efter vaknade Clavia upp helt ensam i Hals säng. Hon stannade till och tänkte efter ett tag om Hal verkligen var den rätte, innan hon skyndade sig hem.

 

Hon spenderade hela dagen med att tänka och skriva ned sina tankar. Hon har länge velat lära sig skriva, så nu när hon har inspirationen har hon lite smått börjat. En dag vill hon skriva en bok om sport.

 

Även den här soliga dagen joggade Clavia till jobbet.

 

 

Efter jobbet hade hon helt tänkt klart och hon var helt säker på vad hon känner för Hal, så hon åkte hem till honom och berättade. Som tur var kände han samma sak för henne och nu är de tillsammans.

     

Hal oh Clavia passar verkligen hur bra som helst tillsammans! De gör allt tillsammans, allt från kuddkrig till karaoke till myspys i fotoautomaten (...?). Numera bor hon nästan hos honom.

 

Det hände inte något intressant på några simsdagar, men tillslut förlovade de sig och gifte sig direkt. De ville påbörja deras liv tillsammans så fort som möjligt.

    

Under tiden som hösten började smyga sig på, började Clavia må mer och mer illa. Hon var på sjukhuset och vaccinerade sig, men illamåendet gav sig inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslusen - 22 augusti 2016 18:39

Hej!  Jag har verkligen idétorka (som jag skrev om för något inlägg sen) så om det är någon som har något tips om vad jag ska blogga om får ni gärna kommentera. Jag vet inte riktigt vad ni vill ha för typ av inlägg och vad jag ska lägga ut. Just nu...

Av simslusen - 22 augusti 2016 13:15

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne, men jag var trött på spelet och gjorde en sim helt enkelt. Jag har inte riktigt bestämt namnet än, men hon är i alla fall en ungdom som bor i Bridgeport.     ...

Av simslusen - 17 augusti 2016 14:10

Hej! Jag vet att jag precis har kommit tillbaka och allting, men jag känner verkligen inte för att skriva några PGC inlägg. Jag har ett förberett inlägg men jag vet inte när jag ska lägga ut det på bloggen för jag orkar inte. Det är tråkigt att blogg...

Av simslusen - 17 augusti 2016 08:59

Nästa dag var Maximus frisk och åkte till skolan. Bethany är fortfarade sjuk och lägger ner mycket av sin tid på sitt skrivande. Susanna har klarat sig från förskylningen och har högsta möjliga betyg i skolan.   Maximus åkte den dagen med en ...

Av simslusen - 16 augusti 2016 08:59

Heej igen! Så igår fick jag äntligen igång Sims igen. Jag vet inte riktigt vad problemet är, men när jag kom in på spelet funkade det perfekt så jag passade på att göra ett PGC-inlägg igen. Det var ju ett tag sen... Jag vet fortfarande inte om spelet...

Skapa flashcards