SimsLusen

Direktlänk till inlägg 4 maj 2016

PGC Generation 1 - Del 5

Av simslusen - 4 maj 2016 09:00

 

Med fyra småbarn i huset är det mycket att stå i för de unga föräldrarna. Speciellt Clavia, eftersom Hal jobbar. Hon är mammaledig och är den som får ta hand om barnen tills Hal kommer hem.

Clavia ringer nästan alltid in till förstärkning i form av en barnvakt. När en barnvakt finns på plats i huset smiter hon iväg till simhallen för att koppla av ett slag.

 

Hal älskar sina barn och han går alltid och gosar med dem för att tänka på annat än sitt stressiga jobb. Han kan knappt vänta tills de blivit äldre och han kan börja "uppfostra" dem. Lära dem gå, prata, köra bil... Han kan knappt bärga sig inför framtiden.

 

Clavia är ofta på simhallen numera. Hon tycker om när det är tyst och skönt och dessutom får hon bra motion.

 

Hon har även börjat skriva en bok om att vara småbarnsmamma.

 

Med mycket spring, barnskrik och stress har familjen anlitat ett hembiträde som städar i huset.

 

Nu äntligen är det dags för fyrlingarna att fylla år. Alla fick rosa hår och det visade sig att både Susanna och Gloria är arvingar!... Jag lyckades alltså på första försöket (tekniskt sett andra) och det är sååå skönt, både för mig och Hal och Clavia, att de inte behöver skaffa fler barn. Dock inser jag att det kommer bli extremt svårt att skilja på barnen...

Bilden ovan: Gloria, arvinge. (ursäkta för den extremt fula tapeten)

 

Susanna arvinge.

 

Maximus.

   

Bethany.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslusen - 22 augusti 2016 18:39

Hej!  Jag har verkligen idétorka (som jag skrev om för något inlägg sen) så om det är någon som har något tips om vad jag ska blogga om får ni gärna kommentera. Jag vet inte riktigt vad ni vill ha för typ av inlägg och vad jag ska lägga ut. Just nu...

Av simslusen - 22 augusti 2016 13:15

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne, men jag var trött på spelet och gjorde en sim helt enkelt. Jag har inte riktigt bestämt namnet än, men hon är i alla fall en ungdom som bor i Bridgeport.     ...

Av simslusen - 17 augusti 2016 14:10

Hej! Jag vet att jag precis har kommit tillbaka och allting, men jag känner verkligen inte för att skriva några PGC inlägg. Jag har ett förberett inlägg men jag vet inte när jag ska lägga ut det på bloggen för jag orkar inte. Det är tråkigt att blogg...

Av simslusen - 17 augusti 2016 08:59

Nästa dag var Maximus frisk och åkte till skolan. Bethany är fortfarade sjuk och lägger ner mycket av sin tid på sitt skrivande. Susanna har klarat sig från förskylningen och har högsta möjliga betyg i skolan.   Maximus åkte den dagen med en ...

Av simslusen - 16 augusti 2016 08:59

Heej igen! Så igår fick jag äntligen igång Sims igen. Jag vet inte riktigt vad problemet är, men när jag kom in på spelet funkade det perfekt så jag passade på att göra ett PGC-inlägg igen. Det var ju ett tag sen... Jag vet fortfarande inte om spelet...

Skapa flashcards