SimsLusen

Direktlänk till inlägg 15 maj 2016

Förlåt

Av simslusen - 15 maj 2016 17:17

I'm so sorry för att jag inte har uppdaterat på typ en vecka, men när spelet strulade så mycket som det gjorde känner man sig inte direkt sugen på att spela och uppdatera... Jag fick tillslut upp spelet och jag har ett liiitet inlägg med familjen Hawkins. Det hände inte så mycket när jag spelade så inlägget kommer bli extremt kort. Jag kommer lägga upp det så fort jag orkar starta datorn (jag skriver detta från min bärbara nu, jag har en speldator som inte är bärbar). Hoppas ni har tålamod i alla fall...

Kraam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simslusen - 22 augusti 2016 18:39

Hej!  Jag har verkligen idétorka (som jag skrev om för något inlägg sen) så om det är någon som har något tips om vad jag ska blogga om får ni gärna kommentera. Jag vet inte riktigt vad ni vill ha för typ av inlägg och vad jag ska lägga ut. Just nu...

Av simslusen - 22 augusti 2016 13:15

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne, men jag var trött på spelet och gjorde en sim helt enkelt. Jag har inte riktigt bestämt namnet än, men hon är i alla fall en ungdom som bor i Bridgeport.     ...

Av simslusen - 17 augusti 2016 14:10

Hej! Jag vet att jag precis har kommit tillbaka och allting, men jag känner verkligen inte för att skriva några PGC inlägg. Jag har ett förberett inlägg men jag vet inte när jag ska lägga ut det på bloggen för jag orkar inte. Det är tråkigt att blogg...

Av simslusen - 17 augusti 2016 08:59

Nästa dag var Maximus frisk och åkte till skolan. Bethany är fortfarade sjuk och lägger ner mycket av sin tid på sitt skrivande. Susanna har klarat sig från förskylningen och har högsta möjliga betyg i skolan.   Maximus åkte den dagen med en ...

Av simslusen - 16 augusti 2016 08:59

Heej igen! Så igår fick jag äntligen igång Sims igen. Jag vet inte riktigt vad problemet är, men när jag kom in på spelet funkade det perfekt så jag passade på att göra ett PGC-inlägg igen. Det var ju ett tag sen... Jag vet fortfarande inte om spelet...

Skapa flashcards