SimsLusen

Alla inlägg under april 2016

Av simslusen - 9 april 2016 20:10

Hej!

Jag tänkte äntligen lägga ut något, men istället för en bild på någon sim så tänkte jag visa upp ett hus som jag har renoverat! Bilderna är inte alls så bra, huset är väldigt litet och jag är inte så bra på att renovera sååå... förlåt haha. Huset är till generation 3 av mitt generationsspel som jag håller på med just nu. Tänkte visa upp simmarna i generation tre i ett annat inlägg någon gång.

Hela huset. Här har jag alltså inte renoverat någonting, har inte lagt till något eller ändrat färg på något förutom bilen.

   

Föräldrarnas rum. Alla rummen är väldigt små så det var väldigt svårt att kunna ta kort på dem.

   

Deras blivande barns/barnens rum. Skaffar dem fler barn kommer familjen förmodligen att flytta eftersom det knappt finns någon plats, men just nu vet jag inte och jag har ingen plan på hur många det ska bli. Jag la i alla fall det mycket tid på det (vilket man inte ser här), för man vet ju aldrig.

   

Vardagsrummet och "matsalen". Som sagt, blir det fler än ett barn kommer jag såklart att ändra på matsalen.

   

Tyvärr fick jag ingen bild på köket och badrummet eftersom att det var så litet, förlåt för att jag inte zoomade in mer men jag hade bråttom med de här bilderna...

En trädgård tänkte jag även lägga till sedan.

I slutet tröttnade jag lite efter att ha suttit i kanske en timme, men det kommer jag säkert att bättra på nästa gång jag spelar med den familjen.

Hoppas ni gillade inlägget! Kraaam

Av simslusen - 7 april 2016 17:27

..Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men det är så otroligt tråkigt när man inte får någon respons. Planerar faktiskt att försöka lägga ut något inlägg någon gång ibland. Kanske kan jag lägga ut några mitt spel inlägg eller frågestunder eller faktainlägg? Jag vet inte, det beror på om jag får fler läsare osv. Kram på er så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards